IP Telefoni
bedre end nogensinde
IP-TELEFONI & OMSTILLING PÅ PC
Smartere end en smartphone
Ip-telefoni er til de virksomheder som:
- Har flere medarbejdere på farten,
- Har mange kunder i røret
- Har brug for overblik over ind - og udgående opkald
- Prioriterer stabilitet, sikkerhed og samtalekvalitet.
- Vil være uafhængige af dårlig mobildækning og knas på linien.
Herunder finder du nogen af de smarte funktioner, som vi kan tilbyde i jeres PBX løsning. Har I specifikke krav og ønsker, kan vi skræddersy en unik løsning, som opfylder netop jeres behov. Alle opkald der er udført internt, enten mellem filialer, afdelinger eller hovedkontoret og hjemmekontoret, er gratis opkald..
Funktioner
Før et opkald
- Navneopslag af indkomne opkald: Se navnet og nummeret på den, som ringer. Når du modtager et opkald, slår vi hurtigt op i Krak og Eniro, så navn og nummer vises på din telefons display.
- Integration m/ Outlook og Google kalender: Direkte fra din Microsoft Outlook eller Google kalender kan du via kontaktkartoteket med ét klik ringe op til en person, uden at skulle trykke nummeret.
- Lokalnumre kan etableres på forskellige lokationer og sammen med softphones være en del af samme omstillingsanlæg. Det er nemt at flytte lokalnumre på kontorerne. Man tager bare sin telefon med og tilslutter den til internettet.
- Landekodestyring: Din PBX kan se, om det indgående telefonnummer er fra Danmark, Tyskland, Sverige eller øvrige udland, og give velkomsthilsen, valgmenu og besked på det rette sprog, samt styre kaldet hen til den afdeling/medarbejder, der skal have kaldet.
- Valgmenu: er en tast-selv service, således at dine kunder og samarbejdspartnere sendes til de rigtige afdelinger. Menuen kan også have undermenuer.
- Viderestilling af opkald: Opkald kan viderestilles til alle virksomhedens telefoner og eksterne numre.
- Telekonference: I kan nemt og effektivt etablere et konferencerum med et ubegrænset antal interne og eksterne deltagere.
- Banke-på: funktion Det er muligt at opsætte en banke-på funktion.
- Duo kald: I kan sætte jeres interne eller eksterne numre til at ringe samtidigt med dit lokalnummer.
- Hjemmearbejdsplads: Der kan oprettes et lokalnummer i hjemmet, som indgår i den totale PBX løsning.
- Fax online: Du kan sende og modtage fax via din e-mail.
- Velkomsthilsen: Med en velkomsthilsen bliver dine kunder straks mødt af den samme velkendte stemme, som giver vished for, at man har ringet til den rigtige virksomhed.
- Indtrækning af opkald: Kald til en medarbejder, som ikke er til stede, kan trækkes fra en vilkårlig telefon. Der er mulighed for opsætning af indtræk- ningsgrupper med forskellige rettigheder.
- Tids - og kalenderstyring: Du kan afspille forskellige velkomstbeskeder på forskellige tidspunkter, dage og perioder - f.eks. til frokost, efter lukketid, ferie og helligdage mv.
- Softphone: Med en softphone kan den enkelte medarbejder ringe direkte fra en pc, iPhone eller Android mobiltelefon, der fungerer som et lokalnummer, såfremt der er Wi-Fi dækning.
- Virtual Statistics er et statistikprogram, hvor du for hver dag eller kalenderperiode kan se tidspunkt, varighed og pris for alle opkald, og hvor opkaldene er placeret geografisk i Danmark. Derudover kan du se kø-rapporter og fakturaer.
- Forstyr ikke: (DND) Du kan sætte din telefon til ”forstyr ikke”, således at den ikke ringer, men f.eks. går videre til en kollega eller telefonsvarer.
- Fast viderestilling: Du kan sætte din telefon til fast viderestilling.
- Tilmeld mobil til kø: Du kan til - og afmelde et mobilnummer til en kø.
- Indtrækning på tværs af køer: Du kan efter behov besvare opkald fra andre køer ved at tilmelde dig til køen.
- Ventemusik sikrer, at dine kunder finder ventetiden behagelig. Vi leverer gratis KODA-fri ventemusik. Det er også muligt selv at indsætte ventemusik.
- Ring direkte: Der kan ringes direkte udefra til de enkelte numre i virksomheden. Det forudsætter oprettelse af en nummerserie.
- Kø funktion: Med en køfunktion kan kald til et hovednummer ringe på jeres telefoner (inkl. eksterne telefoner) efter forskellige kriterier. Imens der ventes på svar, er der mulighed for, at der f.eks. kan høres musik, reklamer, hvilket nr. man står i køen og den gennemsnitlige resterende ventetid.
Under et opkald
- Optage samtaler: Du kan optage din samtale og få en lydfil sendt som e-mail. Der er også mulighed for at optage samtlige samtaler i firmaet. (Bemærk ny lovgivning vedr. samtykke til tlf.optagelser)
- Valgmenu er en tast-selv service, således at dine kunder og samarbejdspartnere sendes til de rigtige afdelinger. Menuen kan også have undermenuer.
- Telefonsvareren kan bruges som en virksomheds hovedtelefonsvarer, eller for en afdeling eller til et lokalnummer, beskeden kan sendes på mail som en lydfil.
- Besked komponenten har samme funktion som telefonsvarer, dog med den forskel, at der ikke kan lægges beskeder af dem, der ringer ind.
- Samtaleanlæg: Du kan med en kode bruge telefonanlægget som et samtaleanlæg og tale igennem højtaleren på alle telefoner eller blot en enkelt.
- Automatisk omstilling ved strømsvigt:Ved lokalt strømsvigt, eller hvis jeres internet er nede, har I mulighed for at omstille jeres telefonopkald til en anden afdeling eller til et mobilnummer.
- Avancerede funktioner:
- PBX Switchboard: indeholder et grafisk omstillingsbord, hvor du kan danne dig et overblik over, hvor mange der står i kø, og hvilke lokalnumre, herunder mobilnumre, der taler via om- stillingsanlægget. Du kan foretage opkald og omstilling fra PBX Switchboard.
- Omstilling: Du kan enten omstille en samtale direkte (”blind omstilling”) eller parkere samtalen (den ventende får musik) og give mod- tageren besked før omstillingen.
Yealink T48S med touchskærm. Kan lejes på månedsbasis.
Takster & Priser: | |
Abonnementer | kr. 69,- |
Fritale abonnementer 50 timer | kr. 99,- |
Opkald fra fastnet til fastnet | kr. 0,09,- |
Opkald fra fastnet til mobil | kr. 0,79,- |
Opkaldsafgift ved forbindelse | kr. 0,20 |
TELEFONI & SOFTWARE
Communicator Pro
Communicator Pro viser virksomhedens aktuelle telekommunikation samlet i ét skærmbillede på din computer, og tilbyder effektive funktioner på din pc eller via terminalserver.
Communicatoren er brugervenlig og nem af installere. Den Integrerer med virksomheden exchange servere, mailsystemer og selv Google kalendere.
Med få klik kan du foretage og modtage opkald, omstille opkald samt sende mail og SMS. Endvidere kan du se opkaldsstatistik.
- Du kan hurtigt se, om den enkelte medarbejder er tilgængelig.
- Se status på om din kollega er optaget, både på mobil og Ip-telefonen.
- Se Status på opkaldskøer seneste opkald.
- Om din kollega er til møde har fri eller er syg.
- Omstille opkald til både kollega mobil og IP telefoner.
- Send sms beskeder, e-mail eller chat direkte med dine kollega under/efter en samtale.
- Opret genvejstaster så du nemt kan besvare opkald ved et tryk.
- Kalenderintegration med Outlook og Gmail så man kan se kalenderstatur på alle ens kollegaer.
- Import af kontakter fra Outlook og Gmail.
- Integrer med virksomhedens interne CRM systemer, eller med websider såsom 118.dk, Krak.dk eller Virk.dk, så et popup vindue automatisk viser informationer omkring kunden, inden du tager telefonen.
- Professionelt avanceret receptionist med totalt overblik over virksomhedens telefonkøer, opkald ect.
- Kø-statistik der kan sættes op på en ekstern skærm i et kundecenter, med antal kunder i kø, hvor mange opkald der venter eller hvilken kollega har besvaret flest opkald.
- Maker et telefonnummer på en hjemmeside og ring direkte op ved at højeklikke på nummeret og ringe op.